Nå går de siste påsketurene

Lei av kong vinter og minusgrader? Du er ikke alene. Star Tour melder om fulle påskefly, og mindre enn 100 ledige plasser i selve påskeuka. Stadig flere bytter ut påskeegg og klisterføre med en forsmak på sommeren, melder landets største reisearrangør. Drøyt 25 000 nordmenn vil reise på pakketur i påskeuken viser beregninger foretatt av Star Tour.

- Den kalde vinteren har nok satt ekstra fart i salget, forteller salgssjef Tonje Fossum i Star Tour. - I tillegg faller påsken sent, og da er det nok for mange ekstra fristende å ta seg en tur til Middelhavet hvor forsommeren er godt i gang. Vi har få ukesturer igjen. Kan du være borte i to uker er utvalget selvfølgelig langt bedre - ikke minst prisene, avslutter Fossum. Storbypåske Får du ikke plass på et Star Tour fly er det fortsatt håp for en storbypåske i Europa. Det er alltid mulig å finne plasser til en storby melder Star Tours storby avdeling. Og aller best mulighet har man om en velger å ta turen til London, Tallinn, Praha eller Paris. Her er en oversikt over ledige plasser i påskeuken: Fra Oslo Fullt - pakkereiser Ledig - storby (kun tatt eks. fra Oslo) London, fra 2060 for fly & 2 netter inkl. frokost på HOTEL TRIA * * (ledig 12-14apr) Tallinn, fra 2295 for fly & 3 netter inkl. frokost på HOTEL MIHKLI * * * (ledig 12-15apr) Praha, fra 3295 for fly & 3 netter inkl. frokost på HOTEL LIBERTY * * * * (ledig 13-16apr) Paris, fra 3795 for fly & 3 netter inkl. frokost på HOTEL LE PATION ST ANTOINE * * * (ledig 12-15apr) Fra Stavanger 8/4 til Gran Canaria, en uke pris fra 6295, spesifisert Fra Haugesund 7/4 til Gran Canaria, en uke pris fra 6445, spesifisert Fra Bergen 8/4 til Gran Canaria, en uke pris fra 6395, spesifisert Fra Ålesund 8/4 til Gran Canaria, en uke pris fra 6395, spesifisert 9/4 til Tenerife, en uke pris fra 4045, uspesifisert Fra Trondheim 8/4 til Gran Canaria, en uke pris fra 7945, spesifisert 11/4 til Kypros, en uke pris fra 5045, spesifisert Fra Bodø Fullt Fra Tromsø Fullt Stabekk 14. mars, 2006 For ytterligere informasjon og bilder kontakt: Lena Petersson Informasjonssjef 67 11 51 00 92 28 15 18