Nyhet! Bestill TEMA-reiser på nett

Denne uken lanserer Norges største arrangør av opplevelsesreiser nye nettsider, og det blir endelig mulig å bestille TEMA-reiser fra Star Tour online.

-Dette har vi gledet oss lenge til, og vi er veldig stolte av de nye sidene våre. Mange kunder har etterspurt bestillingsmuligheter på nettet, og nå er vi endelig klare, sier internettsjef Ingvild Elise Larner i Star Tour fornøyd. Star Tours TEMA-sider har fått helt nytt design, og på www.tema.startour.no finnes nå all informasjon om samtlige av TEMAs 109 ulike reiser. I tillegg til detaljerte opplysninger om selve reisen, finnes det også mye informasjon om selve reisemålet.

Økt 15 prosent
- I løpet av det siste året har vi økt salget av TEMA-reiser med 15 prosent, så det er helt tydelig at nordmenn vil oppleve mer enn sol og bad når de reiser på ferie. Med nytt design og nye funksjoner håper vi de nye nettsidene blir til nytte og inspirasjon, fortsetter Larner. Alle som bestiller en TEMA-reise nå, får kr 500,- i rabatt per bestilling.

TEMA-reisers fem på topp i vinterhalvåret
1. Thailand rundt
2. Sør-Afrika, fra boerland til Kapp