Nyhet! Ny rute direkte til Krabi i Thailand

Som eneste norske reiseaktør flyr Star Tour denne vinteren direkte tur-retur fra Oslo til Sør-Thailand. Herfra er det lett å ta seg ut til paradisstrendene i den tropiske skjærgården.

- Dette området er min favoritt i Thailand. Det er ikke mye som slår Railey Beach, skjærgården utenfor Ao Nang, øyene Koh Lanta, Koh Mook og Koh Hai for å nevne noen. Her kan du utforske nye strender og øyer nesten hver eneste dag. Dette er det Thailand de fleste av oss drømmer om - avslappet og vakkert, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

Når Star Tour starter direkteflyvningene til Sør-Thailand og Krabi-regionen den 12. desember kan selskapet tilby alt fra et eksklusivt Blue Village familiehotell i rolige Si Kao og bungalower på stranden på Koh Lanta til luksus i mer livlige Ao Nang.
- Vi har hoteller for alle aldersgrupper, og de flestes drømmer og behov, forteller Petersson.

Det beste med Krabi-regionen mener hun likevel er muligheten til å dra på oppdagelsesferd i skjærgården med egen longtailbåt, samt enestående muligheter for dykking.
- Med en liten sekk på ryggen kan hele familien legge ut på eventyr, for eksempel til Koh Kradan. Her vasser du i land til hotellet og tilbringer dagene i hengekøya eller under vann med snorkel og dykkermaske, og hvem vet – kanskje møter minsten Nemo? sier markeds- og kommunikasjonsdirektøren.

Star Tours reiser til Krabi-regionen kan kombineres med en uke i Phuket eller Khao Lak, og også med en av TEMAs opplevelsesreiser.

Flyvningene til Krabi går fra Oslo annenhver torsdag fra 12. desember 2013.
Pris fra kr 7998,-

Stabekk 29. august 2013

Bilder kan lastes ned her.

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås
Tlf: 47633558
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største turoperatører med 360 000 reisende årlig. Vi tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land, og i 2013 feirer vi vårt 40-års jubileum. I følge Norsk Kundebarometer har Star Tour Norges mest fornøyde kunder, både når det gjelder kundetilfredshet og kundelojalitet. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre og har som en del av TUI Travel Plc tilgang på reiser og ferier som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.