Nyhet fra Sandefjord Torp: Direktefly til Tenerife

Neste vinter starter Star Tour direkteruter fra Sandefjord Torp til Tenerife. Det første flyet letter 24. oktober, og vintersalget starter allerede på fredag.

- Dette er hyggelige nyheter for vestfoldningene, og alle andre i omegn som bruker Torp som avreiseflyplass når de skal sydover på ferie, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour. Selv er hun veldig begeistret for alle turmulighetene som finnes på den grønne øya, og trekker også frem den nye badeparken Siam Park som barnefamiliens store favoritt. - Den ligger midt mellom Los Cristianos og Las Americas, og er som navnet forteller inspirert av Østen. Her finnes vannsklier tilpasset alle aldre, og til og med en stor sandstrand med bølgemaskin for surfere. Førpremiere på neste vinter Fredag legger Norges ledende feriearrangør 100 000 reiser for neste vinter ut for salg. Det er de aller mest populære hotellene som blir tilgjengelige i denne omgang. Resten av bostedene er klare for salg i midten av mars. FAKTA: Star Tour flyr direkte fra Torp til Lanzarote i perioden 24. oktober til 3. april 2011. Bilder kan lastes ned her: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=tfs Stabekk 10. desember 2009 Kontaktinformasjon: Kommunikasjonsdirektør Lena Petersson, tlf 922 81 518