Nyhetsnotiser fra Star Tour

Trude Mostues første pakkeferie

Kjendisveterinær og trebarnsmamma Trude Mostue har vært på sin første pakketur. På startour.no forteller hun om familieferien til Lanzarote.

Star Tour har invitert norske kjendiser til skrive reisebrev fra ferien sin. Først ute var Trine Grung. Nå er det Trude Mostue (40) sin tur. Alenemoren dro til Lanzarote med tre små barn, og røper at hun ble svært positivt overrasket.

- Jeg må si at alle bildene jeg hadde sett av resortet løy. I virkeligheten var det mye finere. Her var det helt perfekte turområder, fine strender og hotellområdet, Playa Flamingo hadde alt.

Den verdensvante TV-stjernen lot seg også imponere over Bamseklubben.

- Det var kjempemorsomt. Bamseklubblederen var fremragende og jeg som ikke er en sånn kreativ mor som finner på alle slags kreative aktiviteter, ble helt imponert. Hver dag var barna i klubben to timer. Her var det synging, dansing, tegning og bursdager som ble feiret, forteller den aktive 40-åringen.

Les Trudes og andre kjendisers reisebrev på www.startour.no

Gratis reiseguider hos Star Tour

Skal du reise til Roma eller Kualalumpur? Phuket eller Kreta? På startour.no finner du nå mer enn 300 reiseguider du kan laste ned helt gratis.

For å få mest mulig ut av verdifulle feriedager er det smart å forberede seg på forhånd. I reiseguidene fra Fastcheck finner du all informasjon du trenger om reisemålet, om ting du bør se og oppleve til hva du bør spise og drikke hvor.

Finn din reiseguide på www.startour.no

Skriv reisebrev - vinn gavekort på 3000,-

Har du vært på en ferie du vil fortelle andre om?

På Star Tours Reiseforum kan du dele ferieopplevelsene med andre, og samtidig være med i konkurransen om å bli månedens reisebrev. Hver måned plukkes det ut en vinner som får et reisegavekort fra Star Tour til en verdi av 3000 kroner. På Reiseforumet kan du også diskutere reiser med andre reiseglade, eller spørre våre reiseeksperter om steder du vil vite mer om.

www.startourreiseforum.no

Stabekk 8. april 2008