NYHETSNOTISER FRA STAR TOUR

Nyhetsnotiser fra Star Tour

Nyhet! Bamse kommer på bursdagsbesøk Alle barn som fyller år mens de ferierer på et av Star Tours Blue Village-hotell kan invitere verdens beste Bamse på bursdagsbesøk. Bamse har med seg en gave han har fått av foreldrene i forkant, og kommer på hjemmebesøk på hotellrommet. - Vi vet at Bamse er kjempepopulær hos de yngste, og da er det hyggelig å bruke ham til gjøre ekstra stas på de barna som fyller år mens de ferierer hos oss, sier Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour. Tilbudet gjelder på alle Star Tours Blue Village-hotell neste sommer, og for barn opp til seks år. Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0000911 Solkrem på taxfree-toppen Solkrem er det mest populære produktet vi kjøper om bord når vi flyr utenlands på ferie. Det viser en oversikt fra Star Tours flyselskap TUIfly Nordic. Flyselskapet har laget en oversikt over vinterens mest etterspurte taxfreevarer om bord. - Tidligere år har forskjellige drikkevarer og sjokolade toppet salgsstatistikken om bord, men nå har altså solkrem overtatt, sier kommunikasjonsrådgiver Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour. Vinterens mest solgte taxfreeprodukter om bord: 1. Piz Buin After Sun 2. Highland Eagle whisky 3. Prince 4. Smirnoff vodka 5. Hawaiian Tropic solfaktor 15 http://www.tuiflynordic.no Ferietipset.no – størst i Norden Et halvt år etter lanseringen av ferietipset.no har nettsiden 5800 tips, over 1100 medlemmer og 2600 bilder. På Ferietipset.no byr tusenvis av reiseglade på personlige tips om alt fra romantiske restauranter og strender til større severdigheter, hotell og opplevelser. - Tipsene spenner fra tradisjonelle, norske steder til eksotiske øyer i Stillehavet, sier salgsdirektør Kjersti Risberg Hagen i Star Tour. Ferietipset.no har rundt 1000 daglig besøkende. www.ferietipset.no 1000 unge på idolskole i Syden Forrige sommer gikk 200 ungdommer på Star Tours Show School mens de ferierte på Blue Village. I sommer er det plass til rundt 1000 idolspirer på den populære skolen. - På Show School får ungdommer mellom 12 og 17 år opplæring i sang og dans av profesjonelle artister, sier Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour. Interessen for å synge og opptre på scenen har økt i takt med antallet programmer som ”Skal vi danse” og ”Norske talenter”. Show School ble introdusert på tre av selskapets hotell sommeren 2007, og denne sommeren er det plass til 1000 unge som i løpet av en uke får trening i sang, dans og koreografi. Skolen avsluttes med et forrykende sceneshow for venner og familie. Fakta: - Finnes på alle Blue Village fra midten av juni til midten av august - Bestilles hjemmefra - Alder 12-17 år - Pris: 415 kr per uke I prisen inngår leksjoner a to timer fem ganger i uken, pluss caps, t-skjorte, veske og armbånd. Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/index.jsp?PAGE=PRESSSEARCH&PRESSID=0000377&REFRESH=1219921785584 Stabekk 1. juli 2009 Kontaktinformasjon: Kommunikasjonsrådgiver Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503