Nyhetsnotiser fra Star Tour

Langhelg til Beijing
Star Tours TEMA-reiser lanserer til høsten langhelg i Beijing hvor du får følge av vår fastboende reiseleder. I løpet av fire dager tar kjentmannen vår deg med på alt fra storslagne severdigheter som Den forbudte by og den kinesiske mur til den billigste shoppingen og de beste restaurantene.
- Mange etterspør kortere reiser, og med vår lokalkjente reiseleder får du på kort tid maksimalt ut av den spennende byen, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour.
Pris fra kr 6999. Inkluderer fly, hotell, inngangsbilletter og de fleste måltider.
Avreisedager: 15. juli, 19. august og 4. november.
www.tema.startour.no

Pressebilder:

Rush etter flyseter neste vinter
Som eneste charterselskap i Norden tilbyr Star Tours flyselskap TUIfly Nordic setereservasjon nesten ett år i forkant. Da salget åpnet i forrige uke forsvant 1500 seter i løpet av et døgn. Det var i fjor TUIfly Nordic lanserte muligheten for å holde av sitteplasser om bord lang tid i forkant. Tidligere har plassbestilling bare vært mulig 60 dager før avreise.
- Mange foretrekker å sitte på spesielle plasser i flyet. Dersom du ønsker å reservere plass lønner det seg å være tidlig ute, sier regionsjef Halvor Seim i TUIfly Nordic Norge.

Svøm med hvalhai i Mexico

Star Tour fortsetter vinterens suksess med sommerreiser til Mexico. Blant høydepunktene er en svømmetur med hvalhaien som dukker opp utenfor paradisøya Holbox i sommerhalvåret.
- Jeg svømte med hvalhai i Mexico i fjor sommer. Det var en magisk opplevelse å være så nær dette gigantiske dyret som mange dykkere drømmer om å få oppleve, smiler informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour.

Pressbilder:

Mexico har de mest fornøyde kundene
Star Tours gjester har talt. Mexico er reisemålet de var mest fornøyd med vinteren som gikk. Ikke engang Maldivenes paradisøyer overgår suksessreisemålet i vest. Her er oversikten over reisemålene som fikk best karakter vinteren 10/11.
1. Mexico
2. Lanzarote
3. Kapp Verde
4. Phuket
5.
Hurghada

Stabekk 9. mai 2011

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
elv@startour.no : 928 66 503
Tlf

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.