Prisras på sydenreiser

Etter den varme, norske sommeren sliter reisearrangørene med å bli kvitt høstens sydenreiser. Det gir rekordbillige reiser og akkurat nå koster en flybillett tur/retur Middelhavet mindre enn flytoget!

- Jeg tror aldri jeg har sett så lave høstpriser tidligere. For fem hundrelapper får du fly, hotell og en ukes ferie langs Middelhavet. Det tilsvarer to pizzaer på Peppes, og gjør det mulig for selv den slankeste lommebok å ta seg en ferietur. Kun flybillett får du for 250 kroner, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

I følge Petersson kan nordmenn takke den varme sommeren her hjemme for de gode reisetilbudene.
- I motsetning til tidligere somre har alle som valgte hjemmeferie nytt godt av sol og varme dager. Da er ikke behovet for en sydentur like stort, noe som kommer kundene til gode i form av ekstra lave priser.

Fra Oslo er det blant annet feriereiser til Kypros, Tyrkia og Rhodos som skal ut til lavpris. Salget starter i dag, tirsdag og varer tre dager til ende.

Priseksempler:
5/9                 Oslo – Antalyakysten, Tyrkia, fly og hotell, 1 uke               500,-
9/9                 Oslo – Kypros, fly og hotell, 1 uke                                       500,-
16/9               Oslo - Kypros, fly og hotell, 1 uke                                       500,-
5/9                 Oslo – Antalyakysten, Tyrkia, kun fly, 1 uke                       250,-
9/9                 Oslo – Kypros, kun fly, 1 uke                                               250,-

Bilder kan lastes ned her.

Stabekk 3. september 2013

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
elv@startour.no

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås

Tlf: 47633558
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største turoperatører med 360 000 reisende årlig. Vi tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land, og i 2013 feirer vi vårt 40-års jubileum. I følge Norsk Kundebarometer har Star Tour Norges mest fornøyde kunder, både når det gjelder kundetilfredshet og kundelojalitet. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre og har som en del av TUI Travel Plc tilgang på reiser og ferier som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.