Rolig i feriebyene

Alt er rolig i feriebyene Hurghada og Sharm El Sheikh i Egypt, melder Star Tour.

- De siste ukene har vi fått daglige rapporter fra våre ansatte i Hurghada og Sharm El Sheikh. Alt går sin vante, rolige gang på våre feriesteder. De siste dagene har vi også gjenopptatt utfluktene til Kairo, fortsetter Petersson.

Star Tour har 600 kunder i Hurghada og Sharm El Sheikh.

Stabekk 5. desember 2011

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
Tlf: 928 66 503
elv@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly, rutefly og tog til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.