Slik ladet Anders Jacobsen opp til NM

Etter en to ukers ferie med Star Tour på solfylte Tenerife er Ringkollen-hopperen klar for å gi alt NM i Granåsen.
Se video med Jacobsen nederst i saken.

Hoppukevinneren fra 2007 la overraskende opp i vår, men nå er konkurranselysten tilbake og 26–åringen gjør comeback i bakken etter å ha ladet opp med familien under solen på Tenerife.

- Viktig å ha kontroll på nervene

Der besøkte Jacobsen blant annet vannparken Siam Park sammen med Star Tour. Og ikke overraskende prøvde den vågale 26–åringen den høyeste og raskeste attraksjonenen, Tower of Power.
- Dette minner egentlig litt om et hopptårn, sier Jacobsen som på tirsdag deltar i NM i storbakke.
- Jeg kjenner litt på nervene her og. Jeg skal faktisk ned i et basseng – et haibasseng! Dette er oppkjøringen til NM, så det er klart det er viktig å ha kontroll på nervene når man står høyt og kjenner at det blåser litt i luggen.

Til feriearrangøren røper Jacobsen at han godt kan tenke seg å komme tilbake til kanariøya og Star Tours Sensatori-hotell for å lade opp til OL om to år.
- Det er klart at hvis jeg gjør det bra i NM så kommer jeg nok til å være på Tenerife neste år. Eller de neste to årene, med oppkjøring til OL i Sotsji 2014.

Se Anders Jacobsen i Tower of Power her:

Bilder kan lastes ned her:

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.