Sommeren 2010: Star Tours svømmeskole i ferien

Mens mange voksne elsker å slappe av på ferie krever de yngste lek og moro. Neste sommer inviterer Star Tour derfor til svømmeskole med “lær å svømme-garanti” på tre sine populære Blue Village-hotell.

- Tenk så gøy å komme hjem fra ferie og fortelle at du har lært deg å svømme! Mange foreldre har etterspurt svømmeskole hos oss. Det er jo mye mer behagelig for både små og store å lære seg svømmekunsten i sol og varmt vann enn i 17 grader her hjemme, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour. Svømmeskolen ledes av sertifiserte, svenske instruktører og arrangeres for barn mellom fem og ni år. Yngre barn mellom fire og syv år kan melde seg på Plask & Lekeskolen hvor de lærer å bli trygge i vannet. - Svømmeskolene arrangeres både på formiddagen og ettermiddagen. Dermed blir det mulig for barn som er i Bamseklubben å være med også. Svømmeskolen finner du på tre av Star Tours Blue Village familiehotell sommeren 2010: • Gran Canaria - Blue Village Bahia Feliz • Kypros - Blue Village Callisto • Kreta - Blue Village Caldera Beach & Crete Paradise Andre fakta Svømmeskolene bestilles sammen med reisen. Hvis det er plasser kan det også bestilles på reisemålet. Pris: Ca kr 495 per uke Arrangeres i perioden 15. mai – 15. august Undervisningen består av fem timer á 45 min. “Lær deg å svømme-garanti” dersom du er på ferie i to uker og melder deg på to kurs. Les mer om svømmeskolene: http://www.startour.no/nettstedskart/viktig-a-vite/alt-om-reisen/svommeskole/ Bilder kan lastes ned her: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0001204 Stabekk 7. januar 2010 Kontaktinformasjon: Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503