Sommerslipp hos Star Tour

Fikk du ikke plass på favoritthotellet i sommer? Allerede mandag 8. august kl åtte kan du sikre deg neste års sommerferie. Da åpner Star Tour salget av sine mest populære hotell og reisemål for sommeren 2012 og presenterer også en av sine sommernyheter.

- Årets sommersesong er fremdeles i full gang, men vi har faktisk gjester som allerede nå ønsker å bestille sommerferien for neste år. Det gjelder spesielt barnefamilier. De er ofte avhengige av å reise i skoleferien og mange ønsker store familierom, noe det ofte er rift om. Vi har også tidligbestillere som vil sikre seg en reise til et spesielt sted eller hotell, sier informasjonssjef i Star Tour, Elisabeth Larsen-Vonstett.

Det er reiser til de mest populære hotellene på de største reisemålene som legges ut for salg førstkommende mandag. I tillegg til nyheten Sicilia som endelig er tilbake i Star Tours sommerprogram.
- Sicilia har vært etterspurt og vi er veldig glade for at vi igjen kan tilby reiser til den største øya i Middelhavet. Sicilia er spennende, vakker og veldig italiensk. Ikke minst er det et familievennlig reisemål med god hotellkvalitet, fortsetter Larsen-Vonstett.

FAKTA
Star Tours beste og mest populære hotell på følgende reisemål blir lagt ut for salg mandag 8. august: Tyrkia, Sardinia, Bulgaria, Korfu, Kreta, Sicilia, Kypros, Gran Canaria, Mallorca, Rhodos og Samos.

Bilder kan lastes ned her:

Stabekk 5. august 2011

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett