Stappfulle påskefly

Star Tour melder om fulle påskefly, og utsolgt i selve påskeuka. Stadig flere bytter ut påskenøtter og klisterføre med en forsmak på sommeren melder landets største reisearrangør. Drøyt 25 000 nordmenn reiser på pakketur i påskeuken viser beregninger foretatt av Star Tour.

- Sammenligner vi med fjoråret, så har vi solgt tjue prosent flere påskereiser. Vi har ingen ukes turer igjen, men kan du være borte i to uker så er utvalget litt bedre, sier informasjonssjef Lena Petersson i Star Tour.

Storbypåske
Får du ikke plass på et Star Tour fly er det fortsatt håp for en storbypåske i Europa. Det er alltid mulig å finne plasser til en storby melder Star Tours storby avdeling. Og aller best mulighet har man om en kan reise hjem før det store rushet 1. eller 2. påskedag til storbyene Budapest, Paris, Tallin, Madrid, Nice, Stockholm og København er tipset.

Stabekk 27. mars, 2007

For ytterligere informasjon og bilder kontakt:
Lena Petersson Informasjonssjef 67 11 51 00 92 28 15 18