Star Tour-kunder rammet av Avinor-streik

Konflikten i Avinor rammer i helgen tusen av Star Tours kunder på Vestlandet. Avreise blir flyttet fra Bergen til Stavanger, og selskapet setter opp busser for å frakte kundene mellom Flesland og Sola.

- Målet vårt er at kundene våre skal bli minst mulig skadelidende, og få den ferien de har bestilt og gledet seg til, sier daglig leder i Star Tour, Jørn Kristiansen.

Møt opp som normalt
Streiken rammer i første omgang reisende fra Flesland i Bergen. Star Tour har tre avganger fra Bergen 17. mai: til Mallorca, Tyrkia og Kreta. 18. mai har selskapet ett fly til Rhodos. Kundene blir fraktet til Sola flyplass i Stavanger med buss, og Star Tour oppfordrer samtlige kunder om å møte opp på flyplassen til normal tid, to timer før avgang. Selskapet vil kontakte samtlige kunder dersom det blir endringer i tidspunktene. Informasjonen blir løpende oppdatert på www.startour.no

Oslo, 16.mai 2008

Informasjonsrådgiver Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66503