Star Tour lanserer kjæledyrsferie

Mange nordmenn drømmer om å tilbringe en uke eller to under palmene sammen med kjæledyret sitt. Nå kan kan drøm bli til virkelighet når Star Tour lanserer Blue Pets, et hotellkonsept skreddersydd deg og din beste venn.

TO GODE VENNER: Christian og Felix som snart skal på Blue Pets.

- Vi vet hvor viktig det er for mange å kunne ha kvalitetstid og dele opplevelser sammen med hunden eller katten sin, og hvorfor skal ikke dette også gjelde ferien? Vi ønsker å tilby en komplett ferieopplevelse – også for din beste venn, sier administrerende direktør Christian Lunde i Star Tour.

Feriearrangøren har allerede en rekke hotellkonsepter skreddersydd for ulike kundegrupper, som for eksempel Blue Village for barnefamilier og Blue Couples for par. Nå er det Blue Pets som står for tur, og første hotell som lanseres i kategorien er Blue Pets Voff Villas på Menorca.

Lunde har selv kjæledyr og gleder seg til å feriere med Bordeaux dogge-hunden Felix på Star Tours nye hotell i sommer.
- Menorca er ren postkortidyll med 122 badeviker. Halvparten er såkalte jomfrustrender som du bare når til fots eller på sykkel.

Vannet er krystallklart og turkist, så her er alt lagt til rette for en herlig opplevelse også for dyr, sier Lunde.

Fakta Blue Pets
* Alltid rett ved stranden
* Stort bassengområde med eget basseng for dyr
* Butikker med dyreutsyr
* Dyrepass to timer hver dag
* Underholdning og dyreshow
* Flere restauranter med egen dyrebuffét

Les mer om Blue Pets på startour.no/bluepets

Stabekk 1. april 2012

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.