Star Tour satser stort på cruisemarkedet

WonderCruises er navnet på Star Tours søsterselskap som skal sørge for at Star Tour og TUI Nordic blir en av de største aktørene innen cruise i Norge og Norden. Målet er 10 000 cruisekunder i 2012.

- Gjennom WonderCruises presenterer vi nå Norges beste cruiseportal. WonderCruises har for første gang samlet alle rederier på ett sted. Dette betyr at kundene enkelt kan sammenligne skip, ruter, produkter og priser og ikke minst bestille direkte online. Målet er å selge 10 000 cruise nordisk hvorav rundt 20 prosent fra Norge, sier administrerende direktør Christian Lunde i Star Tour.

I første omgang vil fokuset ligge på cruise i Middelhavet og Karibien, samt nordiske minicruise med avgang fra Oslo.

Lunde mener at med en oversiktlig og enkel portal vil langt flere nordmenn bestille cruise-ferien på nettet.
- Oppunder 70 prosent av Star Tours kunder bestiller ferien sin online, og vi regner med at rundt 50 prosent også vil handle cruise online.

Se også:
www.startour.no/reiser/cruise
www.wondercruises.no

Bilder kan lastes ned her:

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503
Administrerende direktør Christian Lunde, tlf 907 73 280