Star Tour styrker PR-teamet

Star Tour er i vekst og har ansatt journalist Kirsti Irgens Ertsås (26) som ny informasjonsrådgiver.

Kirsti Irgens Erstås kommer fra stillingen som journalist i Seher.no og har tidligere blant annet jobbet i VG. Hun har gått på Westerdals og er i tillegg til å være en flink journalist også en habil fotograf med flere priser og utstillinger bak seg.

- Vi er veldig fornøyd med å få Kirsti på plass i kommunikasjonsavdelingen vår. I tillegg til å jobbe med pr skal hun også bidra i produksjonen av feriemagasinet vårt og hun skal være med i Star Tours satsning på sosiale medier, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson.

- Etter noen lærerike og spennende år som journalist, er dette en ny utfordring og en stor mulighet hvor jeg får jobbe hos Nordens største feriearrangør med noe jeg virkelig elsker, sier Kirsti Irgens Erstås.

Kirsti er opprinnelig fra Levanger i Nord-Trøndelag, og bor nå på Grünerløkka i Oslo. Hun elsker å reise og blant favorittreisemålene er Sørøst-Asia, Tanzania og Italia.

Stabekk 11. august 2011

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås