Star Tour tilbake i Ticket

Etter et snaut års pause er det fra i dag av mulig å kjøpe reisene til Norges ledende feriearrangør hos Ticket, en av landets største reisebyråkjeder.

- Vi er meget fornøyd med at samarbeidet er i gang igjen. Ticket har en solid posisjon i markedet, og meget kompetente medarbeidere. Vi ser frem til et godt og fruktbart samarbeid med dem, sier Jørn Kristiansen, daglig leder i Star Tour.

I følge Kristiansen er Tickets lokale tilstedeværelse over hele landet et stort pluss.
- Å finnes på de plassene hvor nordmenn søker reiseinformasjon og bestiller ferien sin er og blir en viktig del av vår distribusjonsstrategi.

- For oss er det viktig å kunne tilby våre kunder et komplett utvalg fra alle landets reisearrangører. Vi er derfor meget glade for at både Star Tour og TEMA er tilbake i alle våre byråer, sier Katarina Petrini-Sjögren, administrerende direktør i Ticket.

Stabekk 23. oktober 2008

Kontaktinformasjon og/eller bilder: