Stavanger: Direktefly fra Sola til Bulgaria

Bulgaria øker i popularitet som et prisgunstig feriealternativ i sommerhalvåret. Norges ledende feriearrangør Star Tour setter derfor opp direktefly fra Stavanger til Bulgaria til sommeren.

- Dette er gode nyheter for alle rogalendinger som ønsker seg mest mulig for feriepengene, sier administrerende direktør Christian Lunde i Star Tour. Han forteller at Bulgaria fremdeles er et av de rimeligste ferielandene i Sør-Europa. - Spesielt barnefamilier som er avhengige av å reise i skoleferien setter pris på et rimelig ferietilbud, og vårt nye Blue Village Bella vista Beach Club i Sinemoretz kommer nok til å bli populært for denne gruppen, tror Lunde. I følge beregninger fra Star Tour vil rundt 38 000 nordmenn vil reise på pakketur til Bulgaria i løpet av sommeren. Star Tour har solgt fire av ti sommerreiser fra Stavanger, og mest populær er Kypros, hvor nesten seks av ti plasser allerede er bestilt. Fakta: Star Tour flyr fra Sola til Bulgaria hver onsdag i perioden 23. juni til 4. august. Bilder kan lastes ned her: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=boj-NO Stabekk 11. februar 2010 Kontaktinformasjon: Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503