Svømmeskole i sommerferien

Neste sommer tilbyr Star Tour svømmeskole med ”lær å svømme-garanti” på samtlige av sine Blue Village-hotell. For de aller yngste arrangeres det Plask & Lek-skole.

De to siste årene har det vært tilbud om svømmeskole på tre av Star Tours Blue Village-hotell, og til sammen 1500 barn har lært seg å svømme. Tilbudet har vært populært og nå innfører feriearrangøren svømmeskole på samtlige 14 Blue Village som er fordelt i Spania, Hellas, Kypros, Bulgaria og Tyrkia neste sommer.
- Vi har fått kjempegod respons på dette tilbudet. Både foreldre og barn synes det er fint å kombinere nytte med moro på ferien, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett.

Svømmeskolen drives av sertifiserte svenske instruktører og er delt i to: Svømmeskole for barn fra fem år og Plask & Lek (vannøvelser) for barn fra fire år.

– Finnes på alle Blue Village sommeren 2012.
– 5 timer á 45 minutter, fem dager i uken
– Det tilbys både for- og ettermiddagsgrupper slik at barna som er med i Bamseklubben også kan delta.

Les mer: http://www.startour.no/reiser/sydenreiser/familieferie/Svommeskole/

Pressebilder: