Ta fri fra lommeboken!

Ta fri fra lommeboken! Ferie med stor F er for mange å ha totalt fri. Slappe av og koble helt ut. Med Star Tours nye konsept Blue Inclusive er du langt på vei. Norges ledende reisearrangør presenterer neste sommer 42 bosteder hvor du har all mat og drikke inkludert. - Det eneste du behøver å tenke på er deg selv og familien. Glem matlaging, handling, vekslepenger og maset om Fanta nummer fire fra lille Ole. Med Blue Inclusive kan minsten selv hente seg brusen i baren - den er inkludert i prisen, forteller Jørn Kristiansen, daglig leder i Star Tour. Internasjonal trend Stadig flere europeere velger en ferie med mat og drikke inkludert. - Kanskje ser vi konturene av den gode gammeldagse hotell- eller pensjonatferien i ny drakt? Helt sikkert er det i hvert fall at vi ser en renessanse for den avslappende ferien, der alle måltider blir servert og hvor både far og mor kan slappe av og ingen krangler om oppvasken, avslutter Kristiansen. 42 hoteller i 12 land Neste sommer kan Ola og Kari bestille Blue Inclusive med Star Tour på 42 hoteller i 12 land. Helpensjon med frokost, lunsj, middag og drikke til måltidene og lokale drinker i baren er inkludert. Ofte inngår også mellommåltider, iskrem, aktiviteter og underholdning. Pris eks. kroner 4045 for en uke Blue Inclusive på Hotell Helios Beach i Obzor, Bulgaria. Stabekk, 26. oktober 2004 For ytterligere informasjon eller bilder kontakt: Lena Petersson Informasjonssjef 67 11 51 00 92 28 15 18 Jørn Kristiansen Daglig leder 67 11 51 00 95 06 00 36 Star Tour er Norges største reisearrangør med en omsetning på 1,5 milliarder og 300.000 passasjerer i 2003. Star Tour inngår i Fritidsresegruppen som tilbyr charterreiser i Norge, Sverige, Danmark og Finland. I gruppen inngår også Prisma og charterfly selskapet Britannia Nordic. Fritidsresegruppen inngår i TUI AG (Tourism Union International), Europas ledende reiselivskonsern. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no