Terningkast fem i VG: Verdens beste bamse

Terningkast fem og tittelen ”Verdens beste bamse” ble konklusjonen da VG i januar testet barneklubbene til de største feriearrangørene i Norge.

”Star Tours barneklubber er bra. De er hyggelige og trygge, med personale som skaper atmosfære. I tillegg gjennomsyrer Bamsekonseptet hele hotellet, slik at alle barna får sin dose, selv om de ikke er med i selve klubben”, skriver avisen i sin anmeldelse.

Testen ble gjort på Star Tours Blue Village Caldera Beach på Kreta i august i fjor. Om personalet i klubben skriver journalisten: ”Alle har erfaring med barn fra før, for eksempel som barnepleier eller førskolelærer.”

- Det er veldig hyggelig å få så gode tilbakemeldinger på Bamseklubben vår. Vi jobber hele tiden med å videreutvikle tilbudet for de yngste gjestene våre. Til sommeren inviterer vi blant annet til et splitter nytt Bamse-show på kveldstid, med mer musikk og underholdning, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

Bamseklubben
• For barn mellom tre og seks år
• Finnes på alle Blue Village og Blue Star-hotell
• Barna er i klubben to timer fem dager i uken