Til sommer og sol for 300 kroner dagen

Nå er tiden inne for å gjøre et virkelig solvarp fra Haugesund. For mindre enn 300 kroner dagen kommer du deg til Bulgaria midt i fellesferien, melder Star Tour. For en hundrelapp ekstra får du en reise til Kreta i samme periode.

- Årsaken til de rekordlave prisene er rett og slett at vi har en del plasser igjen til både Bulgaria og Kreta i skoleferien. Disse har vi valgt å selge ut til rekordlav pris, sier salgssjef Eirik Solheim i Star Tour. Det betyr at en familie på fire kan feriere i Bulgaria for en drøy tusenlapp i døgnet – midt i selveste fellesferien. Det er også mulig å unne seg familieluksus til lavpris. For noen hundrelapper ekstra i døgnet kan den samme familien kose seg på Star Tours firestjerners Blue Village Serenity i Tsarevo, Bulgaria.

Siste sommer til Bulgaria
- Det hører med til sjeldenheten at vi ser så lave priser midt i skoleferien, og det blir nok meget lenge til neste gang, fortsetter Solheim, som allerede nå kan fortelle at denne sommeren blir siste sjanse for å reise direkte fra Haugesund til Bulgaria med Star Tour.
- Akkurat nå er det ”gi bort”-priser, og det er det klart at vi ikke kan fortsette med. Haugalendingene får se på dette som sommerens gavepakke fra Star Tour og benytte muligheten til å reise mens det ennå er mulig, smiler Solheim.

Tilbudene gjelder på utvalgte avganger i juli, og det er et begrenset antall plasser.

Priseksempler Haugesund-Bulgaria:
2/7 Hotell Central SS+, fra kr 2395,- per person eller 299 kroner dagen
2/7 Hotell Jantra SS+, fra kr 3195,- per person eller 399 kroner dagen
2/7 Blue Village Serenity SSSS, fra kr 4595,- per person eller 574 kroner dagen

Priseksempler Haugesund-Kreta:
17/7 Hotell Alexandro SSS, fra kr 3895,- per person eller 487 kroner dagen
24/7 Hotell Kastalia SSS+, fra kr 4295,- per person eller 537 kroner dagen

Bilder kan lastes ned her:
(Trykk F5 for å oppdatere nettleseren din etter at du har klikket på linken)

Stabekk 28. mai 2008

Informasjonssjef Lena Petersson, tlf 922 81 518