Stimorol Senses Neon Fu

En ny mystisk smak fra Stimorol Senses

Oslo, Norge – 1 Feb 2012

Stimorol er Norges nest største tyggegummimerke. Nå følger de opp fjorårets store lansering, Mega Mystery, med et nytt mysterium. Stimorol Senses Neon Fu er sukkerfri og har en ny og unik, syrlig tyggegummi smak. Men hva tyggegummien smaker er et mysterium.

Neon Fu lanseres i flere land i Europa i år, og Norge er første land ut nå i februar. Det gjør det ekstra morsomt at det er de norske tyggegummiforbrukerne som skal være med å oppleve dette mysteriumet først, sier Brand Manager Elsa Haugen.

For å oppdage historien bak Neon Fu og den mystiske smaken, vær med å gjette på de ukentlige hintene. Logg inn på www.facebook.com/stimorolnorway

Kontakt: Elsa Haugen

Telefon: 4811 2055

E-mail: ehaugen@kraftfoods.com

Om Kraft Foods

Kraft Foods bygger et kraftfullt, globalt selskap med fokus på snacking og med en uslåelig porteflje av varemerker folk er glade i. Med en årlig omsettning på ca 49 milliarder dollar er vi verdens nest største næringsmiddelselskap. Vi lager velsmakende produkter til millioner av forbrukere i omlag 170 land.

I Norden er vi ledende innen sjokolade, kaffe, ferskost og sjokoladedrikk. I vår produktportefølje har vi velkjente merkevarer som Freia, Daim, Kvikk Lunsj, Kong Haakon, V6, Stimorol, Regia, Philadelphia, O'boy, Oreo og Ritz.

Kraft Foods (
www.kraftfoodscompany.com, NYSE: KFT) er medlem av Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index og Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods i Norden har ca. 1600 ansatte. I Norge finnes vi i Oslo.

Les mer på vår webside www.kraftfoodsnordic.com. Kraft Foods Norge, Johan Throne Holsts plass 1, P.O. Box 6658 Rodeløkka, 0502, Oslo

Tlf: +47 22 04 40 22  Fax +47 22 04 40 92

Tags:

Om oss

Om Mondelēz International Mondelēz International, Inc (NASDAQ: MDLZ) er global markedsleder innen sjokolade, kjeks, sukkervarer, kaffe og pulverdrikker. Mondelēz International har en årlig omsetning på ca. 35 milliarder dollar og vi skaper små, gode øyeblikk i 165 land. Mondelēz International er et stolt medlem av the Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 and Dow Jones Sustainability Index. I Norden er vi ledende innen sjokolade, kaffe, kremost og sjokoladedrikk.I vår produktportefølje har vi velkjente merkevarer som Freia, Kvikk Lunsj, Kong Haakon, Daim, V6, Stimorol, Philadelphia, Regia, O´boy, Oreo, Ritz og Tassimo . Mondelēz International i Norden har ca. 1500 ansatte. I Norge finnes vi i Oslo. Les mer på vår webside: www.kraftfoodsnordic.com Dagens selskap i Europa vil være heleid av Mondelēz International, men det juridiske firmanavnet er fortsatt Kraft Foods frem til og med 29. April 2013.

Sitater

Neon Fu lanseres i flere land i Europa i år, og Norge er første land ut nå i februar. Det gjør det ekstra morsomt at det er de norske tyggegummiforbrukerne som skal være med å oppleve dette mysteriumet først.
Elsa Haugen, Brand Manager