STOREBRAND ASA: Endring i konsernledelsen

Wenche Martinussen er med virkning fra 1. juni utnevnt til ny konserndirektør med ansvar for salg, marked og betjening for det norske personmarkedet. Konserndirektør Geir Holmgren får ansvaret for produkt, salg og betjening for det norske bedriftsmarkedet.

-Trenden mot individualisering i markedet forsterkes, og den digitale utviklingen skjer i et økende tempo. Dette er viktige grunner til tilpassinger i organisasjonen sier konsernsjef Odd Arild Grefstad.

Lysaker 1. juni 2017

Kjetil Ramberg Krøkje, Leder Investor Relations:

Kjetil.r.krokje@storebrand.no T: +47 934 12 155

Karin Greve-Isdahl, Konserndirektør Kommunikasjon:

karin.greve-isdahl@storebrand.no T: +47 411 92 329

Storebrands ambisjon er å være best på sparing til pensjon. Storebrand skal levere bærekraftige løsninger tilpasset kundens livssituasjon slik at den enkelte får en bedre pensjon, og en bedre verden å gå av med pensjon i. Storebrand har om lag 40 000 bedriftskunder og 1,9 millioner personkunder, med hovedkontor på Lysaker utenfor Oslo (Norge). Storebrand forvalter 600 milliarder kroner og er Norges største private kapitalforvalter. Vi jobber målrettet for å nå visjonen om at Våre kunder anbefaler oss. Storebrand-aksjen (STB) er notert på Oslo Børs og medlem av Dow Jones Sustainability Index siden 1999.

Besøk oss på www.storebrand.no og følg oss på twitter @Storebrand_no