Dekorere med berømte klassiske møbler i reproduksjon

SwivelUK er et selskap som leverer reproduksjoner av klassiske møbler. Vi Brenner for god design og komfortabel stue. I år feirer vi 10 år i bransjen. Vårt felles mål er å tilby mennesker med klassiske møbler av høyeste kvalitet. Produktene vi tilbyr på SwivelUK er reproduksjoner av original med så mye detaljer som mulig. Et par eksempler er Eames stol och Eames DSW stol.

Tidløse Møbler

Det er en grunn til at noen av møblene har bestått testen over tid. Vi sørger at det du får er en klassiker, akkurat som designeren hadde tenkt. Vi har stor respekt for de opprinnelige designerne og ønsker til å forblir trofaste til deres opprinnelige sammensetning ved å gjøre så gode produksjoner som mulig. Vi fremstiller med materialer fra Amerika, Danmark og Italia for å gjøre våre produkter med høyest mulig kvalitet. Vi selger også stoler, bord, klokker, tepper og tilbehør. Våre reproduksjoner er detaljert til å se ut som originalen.

Tidligere Arbeider

Sony, Chanel, Lacoste, Rolls-Royce, X-factor, Facebook, Google og Formel 1 bare noen av de kunder som vi har hatt i løpet av årene i tjeneste. Vi har et showroom i Stoke Newington som ligger i Nord-London. Vi har 30-40 stoler utstilt når som helst. Visningene er strengt etter avtale, så vennligst gi oss en samtale før du har tenkt å besøke. Helgvisning er også mulig.

Frakt

Fraktsatser justeres av landet og postnummer. Etter at du har skrevet inn din adresse kommer du få et pris beregnet for din sted. Du kommer få beskjed med e-post så snart bestillingen er sendt. Vi kommer også underrette deg hvis en produkt ikke finns på lager innen 48 timer.

For mer informasjon, vennligst besøk www.swiveluk.com

Kontakte oss

E-post: contact@swiveluk.com