SWIX SOFT SHELL – YTTERPLAGG MED FLERE OG BEDRE BRUKSEGENSKAPER

Report this content

(Oslo, august -05) Swix har utviklet en egen standard for Soft Shell. Målet har vært å designe plagg som har flere og bedre bruksegenskaper enn det tradisjonelle ytterplagget.

Betegnelsen Soft Shell blir i dag benyttet av mange produsenter. Det er ikke en lik, felles standard, men materialer med forskjellige kvaliteter og egenskaper. Swix har utviklet en egen standard som skal sikre at alle deres Soft Shell-produkter holder en høy kvalitet. Alle Swix Soft Shell produkter har følgende bruksegenskaper: · Meget bra pusteegenskaper · Vindtette · 2 eller 4 veis stretch for å sikre god komfort og bevegelsesfrihet · God slitestyrke · Flerbruksegenskaper · Varme, og samtidig lette i vekt Swix Soft Shell leveres i jakkene Extreme, Marathon og Escape. Produktene er til salgs i ledende sportsbutikker fra medio august –05. Swix Escape: Veil. uts.pris kr. 1999,- Kundeinfo: SWIX SPORT AS Tlf. 61222190 www.swix.no For mer informasjon ang. pressemeldingen: