Ny Norgesjef for Team Olivia

Report this content

Morten Nybakk er utnevnt til ny Norgesjef for Team Olivia. Han tiltrer stilling den 1. mai 2018 og blir en del av Team Olivias konsernledelse.

Morten kommer fra konsernet Aberia Healthcare, hvor han var direktør for vekst- og utvikling. Før dette har han blant annet arbeidet som CEO for Tiltak for ungdom – Agder og Tiltaksgruppen.

-Vi er veldig glade for å ønske Morten Nybakk velkommen som ny leder for våre virksomheter i Norge. Morten har solid bransje og virksomhetskunnskap, samtidig erfaring fra å jobbe både i et stort nordisk konsern og i egen bedriftsvirksomhet, kommenterer Dan Olsson, konsernsjef Team Olivia

-Jeg ser stort potensial med Team Olivias individuelle og desentraliserte forretningsmodell med sterke lokale merkevarer. Det vil bli spennende å videreutvikle den valgfrihet og mangfold som Team Olivia bidrar til å støtte samfunnets voksende behandling og omsorgs behov, kommenterer Morten Nybakk.

Morten Nybakk erstatter Morten Gohn, som har fungert som konstituert forretningsområdesansvarlig siden januar 2018. Morten Gohn returnerer til sin rolle som utviklingsdirektør.

FOR MER INFORMASJON, VENNLIGST KONTAKT

Dan Olsson, VD og konsernsjef Team Olivia, +46 706 90 80 18, dan.olsson@teamoliva.se

KORT OM TEAM OLIVIA

Team Olivia er en av de største private aktørene i omsorgsmarkedet i Sverige, Norge og Danmark. Vi tilbyr tjenester innen personlig assistanse, individ- og familie omsorg og hjemmetjenester. Virksomheten drives nær våre kunder, hvor selskapene våre er etablert under 50 lokale merkervarer på over 200 forretningssteder. Sammen er vi om lag 12.000 ansatte som har som mål å gi folk et rikt og utviklende liv basert på deres behov. Les mer på www.teamoliviagroup.se.

Tags: