5. april reduserer Tele2 samtaleprisene på fasttelefoni!

5. april reduserer Tele2 samtaleprisene på fasttelefoni! - Tele2s faste lave priser blir nå enda billigere! 5. april reduserer Tele2 samtaleprisene fra fasttelefon til fasttelefon i Norge. Vi kutter prisene på Norgestakst, det trafikkslaget som kundene bruker mest! På dagen blir det 11% billigere, og på kvelden og helgen 8%, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Faste lave priser, ingen kompliserte rabatt programmer! Norske forbrukere krever forutsigbare og oversiktlige priser. Tele2 har derfor avskaffet rabattprogrammer og tilbyr i stedet våre kunder faste lave priser. Med enklere og billigere teletjenester, kan de norske forbrukerne sammenligne priser og se hvor mye man kan spare med Tele2! Alt på en mindre fasttelefoniregning fra Tele2! [REMOVED GRAPHICS] - I tillegg til prisreduksjonen 5. april, endret vi ved årsskiftet også våre utenlandspriser. Vi reduserte flere priser og delte alle destinasjoner inn i 11 soner, slik at det blir enkelt å forstå prisene og billigere å ringe til utlandet. Se prisene på www.tele2.no/utlandet. Med faste lave priser og prisgaranti mot Telenor, skal våre kunder føle seg trygge på at Tele2 har det beste fasttelefoni tilbudet, forteller Henrik Müller-Hansen. For mer informasjon og bestilling av fasttelefoni fra Tele2, se www.tele2.no Tele2 AB, ble grunnlagt i 1993 og er det ledende alternative paneuropeiske telekommunikasjonsselskapet. Tele2 tilbyr fast- og mobiltelefoni, samt datanett- og internett-tjenester under varemerkene Tele2, Tango og Comviq til over 22 millioner kunder i 23 land. Tele2 driver Datametrix, spesialisert på systemintegrasjon, 3C Communications som arbeider innen telefonautomater og offentlige internett-terminaler, Transac innen data- behandling av blant annet korttransaksjoner og fakturaer, C3 innen kontantkort for fast telefoni, og Optimal Telecom som garanterer laveste pris i privatmarkedet. Konsernet tilbyr også kabel-TV under varemerket Kabelvision. Tele2ABs aksje er notert på Stockholmsbörsen under forkortelsene TEL2A og TEL2B og på Nasdaq under forkortelsene TLTOA og TLTOB. For ytterligere informasjon kontakt: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administrerende direktør i Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/01/20040401BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/01/20040401BIT00670/wkr0002.pdf