Med Tele2 Mobil Familie ringer man for 0 kroner per minutt til hverandre!

Tele2 er utfordreren som norske sluttbrukere kan stole på! Tele2 lanserer Mobil Familie. Nå ringer Tele2 mobil kunder gratis mellom familiemedlemmene. Tele2 Mobil Familie er et godt eksempel på at Tele2 sørger for billigere teletjenester til de norske forbrukerne og hvor viktig det er med konkurranse. Dette blir enda viktigere nå som duopolet ytterligere forsterker seg i det norske mobilmarkedet, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge.

Tele2 Mobil Familie er en perfekt tjeneste for familier som ønsker å spare penger og få kontroll på forbruket. Opp til 6 familiemedlemmer kan legges opp på samme kundeforhold og dermed ringe gratis til hverandre. Det er ingen månedsavgift og kundene betaler kun for startavgiften. Det er heller ingen begrensninger på hvor mange samtaler man kan ta. Tjenesten gjelder ikke for abonnementet Tele2 Scratch Kontant. Alt våre kunder trenger å gjøre er å registrere på tele2.no de telefonnumrene som skal inkluderes i Tele2 Mobil Familie. Alle kunder som allerede har flere abonnement registrert på sin faktura vil automatisk få gratis samtaler til og fra disse abonnementene uten å måtte gjøre noe som helst. Tele2 Mobil Familie har ingen månedsavgift og vil tilbys fom 17. oktober. VÅRT MÅL ER Å VÆRE BILLIGST! - Tele2 har siden 1997 vært en prisutfordrer på det norske telemarkedet. Dette kommer vi til å fortsette med. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 28,7 millioner kunder i 25 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. I 2004 omsatte vi 43 milliarder SEK og hadde et overskudd på 6,6 milliarder SEK (EBITDA). Tele2s mål er alltid å tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administrerende Direktør Tele2 Norge AS