NY PRISREDUKSJON: Tele2 vil alltid tilby de beste mobilprisene!

NY PRISREDUKSJON: Tele2 vil alltid tilby de beste mobilprisene! Pressemelding 20 april 2004 - Nå kutter Tele2 samtaleprisene igjen! Våre mobilabonnement er allerede blant de billigste i markedet, men nå er det enda mer penger å spare ved å bytte til et Tele2 mobilabonnement, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Webabonnementet Tele2 Scratch - billigere samtaler til fasttelefonen og Netcom! Tele2 Scracth er et mobilabonnement som bare kan bestilles på www.tele2.no. Abonnementet er en prisvinner på Post og teletilsynets hjemmeside for prissammenligninger www.telepriser.no. Pengene Tele2 sparer på at kundene selv gjennomfører bestillingen og at de automatisk legges inn i våre systemer, går direkte tilbake til våre kunder i form av lavere priser. Samtaleprisene reduseres til Netcom fra 1,49 til 1,39 og til fasttelefon fra 0,99 til 0,89. Se alle priser på www.tele2.no. Tele2 Mobil Pluss - billigere månedsavgift Tele2 Mobil Pluss er et abonnement for de som ringer mer enn 3 minutter per dag. På dette mobilabonnementet reduseres månedsavgiften med 6 kr, fra 145 kr til 139kr. Se alle priser på www.tele2.no Skal du på ferie i utlandet? - I tilegg arbeider Tele2 alltid med å gjøre våre produkter og tjenester enklere for våre kunder. Nå kan Tele2s kunder gå inn på vår hjemmeside og finne hvilken utenlandsk mobiloperatør som tilbyr de billigste prisene i utlandet. Ved å gå inn på www.tele2.no/mobilutland, så kan kundene velge det landet de skal besøke og enkelt finne prisen for å ringe hjem til Norge fra sin mobiltelefon! Fordi det er kan være dyrt å ringe fra utlandet, så er dette er en tjeneste våre kunder har etterspurt, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 22 millioner kunder i 23 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no