Pressemelding - NYE PRISREDUKSJONER FRA TELE2: Enda lavere mobilpriser!

Pressemelding - NYE PRISREDUKSJONER FRA TELE2: Enda lavere mobilpriser! 03.november 2004 Fra og med 4. november setter vi nok en gang i år ned mobilprisene til både nye og eksisterende kunder. Prisreduksjonen gjelder mobilabonnementene Tele2 Mobil Pluss og Tele2 Mobil 45. I forhold til tilsvarende abonnement fra våre konkurrenter, så blir det nå enda billigere og mer lønnsomt å være Tele2 kunde. Denne prisreduksjonen er nok en bekreftelse for våre eksisterende kunder at de har gjort et godt valg, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 Mobil 45 - 4 øre billigere samtalepriser til alle operatører! Dette abonnementet er passer bra for kunder med moderat forbruk, dvs. ringer mindre enn 4 minutter per dag. Abonnementet tilbys i alle våre salgskanaler, og kan bestilles både med og uten mobiltelefoner til sterkt reduserte priser. De nye prisene er: Månedsavgift 45 kr. Samtaler til fasttelefon 1,35 kr, til Telenor Mobil og Tele2 Mobil 1,45 kr og til Netcom 1,55 kr. En SMS koster 67 øre og MMS 2,39 kr. Startavgift er 0,59 kr. Tele2 Mobil Pluss - 10 øre billigere å ringe til Netcom! Dette abonnementet er passer bra for kunder med et aktivt forbruk, dvs. ringer mer enn 5 minutter per dag. Abonnementet tilbys i alle våre salgskanaler, og kan bestilles både med og uten mobiltelefoner til sterkt reduserte priser. Gjeldende priser: Månedsavgift 119 kr. Samtaler til fasttelefon 0,59 kr, til Telenor Mobil og Tele2 Mobil 0,89 kr og til Netcom 1,19 kr. En SMS koster 67 øre og MMS 2,39 kr. Startavgift er 0,59 kr. For mer informasjon og øvrige priser se www.tele2.no. For å sammenligne mobilabonnementenes prisene med andre tilsvarende abonnement fra våre konkurrenter, se www.telepriser.no. Lave priser og mange kunder! - Tele2 er en liten og effektiv organisasjon som driver meget kostnadseffektivt. Vår virksomhet er bygd på prinsippet om at det alltid skal være lønnsomt å være Tele2 kunde. Derfor fortsetter vi å sette ned prisene, og opplever stor etterspørsel etter våre produkter, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 26 millioner kunder i 24 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no