Tele2 innfører gratis samtaler fra Libanon

Pressemelding 17. juli 2006 Tele2 innfører gratis samtaler fra Libanon I forbindelse med evakueringen av skandinavere som ønsker å forlate Libanon har Tele2 besluttet å fjerne alle samtaleavgifter for våre skandinaviske mobilkunder som skal ringe hjem. Dette inkluderer norske, svenske og danske kunders mobilsamtaler fra Libanon til sitt hjemland. Dette gjør vi for å hjelpe berørte personer i å komme i kontakt med sine nærmeste i Norge, Sverige og Danmark. Dette gjelder for alle abonnement- og kontantkortkunder fra15 juli 2006 kl 2100 CET til og med 19 juli 2006 kl 21.00 CET. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag over 30 millioner kunder i 22 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. I 2005 omsatte vi 50 milliarder SEK og hadde et overskudd på 6,6 milliarder SEK (EBITDA). Tele2s mål er alltid å tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Adm. dir. i Tele2 Norge AS, Haakon Dyrnes, Telefon 41 31 90 10 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no