Tele2 intensiverer satsningen mot bedriftsmarkedet med lansering av mobilabonnementet Tele2 Bedrift 45! Tele2 satser nå videre i bedriftsmarkedet og lanserer abonnementet Tele2 Bedrift 45. Dette er mobilabonnementet for små og mellomstore bedriftskunder som har et moderat forbruk og som ønsker å redusere kostnadene sine. Med Tele2 Bedrift 45 er månedsprisen kun 45 kroner, og minuttprisen fra 45 øre. Mange bedrifter etterspør et abonnement med lav månedsavgift, og derfor utvider vi nå produktporteføljen vår for å sikre at vi er konkurransedyktige også i bedriftsmarkedet, forteller Haakon Dyrnes, administrerende direktør i Tele2 Norge. Med startavgift på 45 øre og minuttpriser fra 45 øre får man mye igjen for pengene med dette abonnementet. Dette produktet kan også knyttes til de populære tjenestene ”Samme pris Norge – Sverige” og ”Tele2 Bedrift Intern”. ”Tele2 Bedrift Intern” er en tjeneste der minuttprisen er 0,- mellom kolleger. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag over 30 millioner kunder i 22 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. I 2005 omsatte vi 50 milliarder SEK og hadde et overskudd på 6,6 milliarder SEK (EBITDA). Tele2s mål er alltid å tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Adm. dir. i Tele2 Norge AS, Haakon Dyrnes, Telefon 41 31 90 10, eller les mer på www.tele2.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no