TELE2 MOBIL: Reduserer samtaleprisene igjen! - nå med 19% og 17%!

Pressemelding Torsdag 5 februar 2004 TELE2 MOBIL: Reduserer samtaleprisene igjen! - nå med 19% og 17%! - Det kan være mange penger å spare på å bytte til et Tele2 mobilabonnement, og nå blir det enda mer å spare for kunder med lavt og moderat forbruk! Vi senker nå samtaleprisene markant for både nye og eksisterende kunder på vårt prisvinnende webabonnement Tele2 Scratch. Med dette forsterker vi Tele2s prisposisjon i Norge, forteller Henrik Müller-Hansen, Administrerende Direktør i Tele2 Norge AS. Reduserer samtaleprisene på mobilabonnementet Tele2 Scratch: I dag reduserer Tele2 samtaleprisen til Telenor Mobils nett med 19%, og samtaleprisene til Netcom med 17%. Scratch abonnementet passer til kunder med lavt og moderat mobilforbruk, og er et glimrende alternativ til dyre kontantkort. Sammenlignet med kontantkortene Telenor Mobil Ring Kontant og Netcom Kontant, så er det fra 50% til 67% billigere å ringe med Tele2 Scratch enn med disse kontantkortene. Tele2 Telenor Mobil Netcom Spar med Scratch Ring Kontant Kontant Tele2 Pris Pris Pris Startpris per samtale 0,59 0,59 0,59 0 % Til Tele2 Mobil 0,99 2,99 2,99 67 % Til fasttelefon i Norge 0,99 2,99 2,99 67 % Til Telenor Mobil 1,29 2,99 2,99 57 % Til Netcom 1,49 2,99 2,99 50 % SMS 0,67 1 kr 1 kr 33 % Abonnement 8,- - 8kr i mnd For Tele2 Scratch tilkommer innmeldingsavgift på 299,- . - Kunder kan bare bestille Tele2 Scratch via web på www.tele2.no. De pengene vi sparer på at kundene selv gjennomfører bestillingen og at de automatisk legges inn i våre systemer, går direkte tilbake til våre kunder i form av lavere priser, forteller Henrik Müller-Hansen. Bestilling av mobilabonnement fra Tele2, se www.tele2.no Tele2 tilbyr fast og mobil telefoni samt datanett- og Internettjenester. Tele2 henvender seg til både bedrifter og privatpersoner som setter pris på gode tilbud og fleksible kommunikasjonsløsninger. I store deler av Skandinavia har Tele2 utfordret og brutt monopolet innenfor telekommarkedet. I dag har Tele2 det største paneuropeiske varemerke innen telekom. Tele2 AB ble etablert i 1993. Tele2 AB sin aksjeverdi er notert på Stockholmbörsen og på Nasdaq. For ytterligere informasjon kontakt: Henrik Müller-Hansen Telefon: + 47 21 31 90 00 Administrerende direktør i Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/05/20040205BIT00730/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/05/20040205BIT00730/wkr0002.pdf