Pressemelding Torsdag 19. februar 2004 TELE2 MOBIL: Ytterligere prisreduksjoner, billigere å ringe til Netcom og 59 øre per SMS! - Mandag 23 februar setter vi igjen ned prisene på to av våre mobilabonnement. Nå blir det enda mer penger å spare på våre faste lave priser! Denne gangen reduserer vi SMS prisen på prisvinner produktet Tele2 Scratch til 59 øre. I tillegg setter vi ned samtaleprisen til Netcom på vårt storbruker abonnement, Tele2 Mobil Pluss, til 1,29 øre minuttet. Tele2 sine produkter skal være prisledende og det skal alltid lønne seg å være kunde hos oss, forteller Henrik Müller-Hansen, Administrerende Direktør i Tele2 Norge. Tele2s mobilabonnement har differensierte priser. Dette betyr at Tele2s kunder aldri betaler mer enn de må, og bidrar til at Tele2 kan redusere prisene og tilby prisledende mobilabonnement til alle kunder uansett om de har et stort eller lite mobilforbruk. Tele2 Scratch - Prisvinner abonnementet på telepriser.no SMS prisen på Tele2 Scratch reduseres fra 67 øre til 59 øre. Tele2 Scratch er et mobilabonnement som kun kan bestilles på www.tele2.no. Pengene Tele2 sparer på at kundene selv gjennomfører bestillingen og at de automatisk legges inn i våre systemer, går direkte tilbake til våre kunder i form av lavere priser. Tele2 Scratch har en lav månedsavgift på bare 8 kroner, og lave samtalepriser. Les mer på www.tele2.no. Tele2 Mobil Pluss - Stor forbruk abonnementet Prisen til Netcom reduseres fra 1,39 øre til 1,29 øre. Tele2 Mobil Pluss er et abonnement for kunder som ringer mer enn 4 minutter per dag. Tele2 Mobil Pluss har de laveste samtaleprisene av våre abonnement. Les mer på www.tele2.no. - Tele2 skal tilby det norske folk enkle og billige teletjenester. I likhet med Tele2s telefoni og ADSL produkter, kommer også våre mobilabonnement med Prisgaranti. Dette innebærer at Tele2s mobilkunder alltid vil ha et billigere mobilabonnement enn tilsvarende abonnement hos Telenor Mobil og Netcom. Tele2s prisgarantier bruker de samme forutsetningene, forenklingene og standard ringemønster som Post- og teletilsynets hjemmeside www.telepriser.no. Det er mange penger å spare på å bytte til Tele2 og nå har det blitt enda mer, forteller Henrik Müller-Hansen. Mer informasjon og bestilling av mobilabonnement fra Tele2, se www.tele2.no Tele2 tilbyr fast og mobil telefoni samt datanett- og Internettjenester. Tele2 henvender seg til både bedrifter og privatpersoner som setter pris på gode tilbud og fleksible kommunikasjonsløsninger. I store deler av Skandinavia har Tele2 utfordret og brutt monopolet innenfor telekommarkedet. I dag har Tele2 det største paneuropeiske varemerke innen telekom. Tele2 AB ble etablert i 1993. Tele2 AB sin aksjeverdi er notert på Stockholmbörsen og på Nasdaq. For ytterligere informasjon kontakt: Henrik Müller-Hansen Telefon: + 47 21 31 90 00 Administrerende direktør i Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/19/20040219BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/19/20040219BIT00660/wkr0002.pdf