Pressemelding 30. desember 2004 Tele2 Norge forlenger tiden for avgiftfrie samtaler fra de katastroferammede landene Da det fortsatt finnes mange nordmenn i de katastroferammede landene som behøver å nå sine slektninger i Norge, har Tele2 Norge besluttet å forlenge tiden for avgiftfrie mobilsamtaler til Norge t.o.m mandag den 3. januar 2005 kl. 18.00 lokal tid. For Tele2 Norge sine kunder som befinner seg i det katastroferammede området er det dessuten kostnadsfritt å sende SMS. De land som omfattes er Bangladesh, India, Indonesia, Malaysia, Sri Lanka og Thailand. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 26 millioner kunder i 24 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administrerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no