Tele2 reduserer ADSL prisene!

Tele2 reduserer ADSL prisene! Pressemelding 16.mars 2004 - Tele2s målsetting er å være best på pris! Våre kunder skal alltid føle seg trygge på at det er lønnsomt å være Tele2 kunde, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2s har Prisgaranti på ADSL mot Telenor! Tele2 kan garantere et ADSL abonnement for privatpersoner som er billigere enn tilsvarende abonnement hos Telenor. Tele2s prisgarantier bruker de samme forutsetningene og forenklingene som www.telepriser.no. Les mer på www.tele2.no. NYE ADSL PRISER VED BESTILLING I PERIODEN 19. MARS TIL 1. JUNI 2004: Tele2 Medium 704/128: 328 kr per mnd. (Ingen endring) Tele2 Medium 704/128 uten telefoni: 399 kr per mnd. (Prisavslag: 29 kr i mnd) Tele2 Large 1024/256: 439 kr per mnd. (Prisavslag: 30 kr i mnd) Tele2 Large 1024/256 uten telefoni: 499 kr per mnd (Prisavslag: 70 kr i mnd) ETABLERINGSPRISER I PERIODEN 19.MARS TIL 1.JUNI 2004: Installasjon med montør: 995 kr "Gjør-det-selv" installasjon: 0 kr Modem: 469 kr Inkludert i ADSL-pakken vil Tele2 fortsatt tilby komplett sikkerhetspakke fra Norman med antivirus og firewall, 10 e-postadresser, 10MB for egen hjemmeside og webmail. Tilbudet forutsetter kun 12 måneders bindingstid. De nye vilkårene gjelder ved nytegning eller forlengelse med 12 måneder bindningstid. Tilbudet gjelder fra og med 19.mars 2004 til og med 1 juni 2004. For mer informasjon og bestilling av ADSL fra Tele2 se www.tele2.no For ytterligere informasjon kontakt: Henrik Müller-Hansen Telefon: + 47 41 31 90 09 Administrerende direktør i Tele2 Norge AS Pressemeldingen er også å finne på www.waymaker.no og www.newsonline.no Tele2 tilbyr fast og mobil telefoni samt datanett- og Internettjenester. Tele2 henvender seg til både bedrifter og privatpersoner som setter pris på gode tilbud og fleksible kommunikasjonsløsninger. I store deler av Skandinavia har Tele2 utfordret og brutt monopolet innenfor telekommarkedet. I dag har Tele2 det største paneuropeiske varemerke innen telekom. Tele2 AB ble etablert i 1993. Tele2 AB sin aksjeverdi er notert på Stockholmbörsen og på Nasdaq. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no