Ledende tjenesteselskap utvider samarbeidet med TeleComputing

Et stort svensk tjenesteselskap i et ledende internasjonalt konsern har utvidet samarbeidet med TeleComputing. Avtaleutvidelsen omfatter funksjonen ”ServiceDesk” (support) for selskapets ansatte. Selskapet har ca. 3.500 ansatte på drøyt 130 steder i Sverige. Avtalen er 3-årig og ordreverdien anslås til ca. MSEK 24.

Den nye avtalen omfatter ansvar for selskapets ”ServiceDesk” hvor hensikten er å tilby brukerstøtte for alle kundens applikasjoner og tilhørende brukeradministrasjon. Selskapet har vært kunde hos TeleComputing siden 2003 innenfor andre områder.

– Dette er fortsatt en av våre største og viktigste kunder i Sverige. Vi er meget stolte og glade for at dette selskapet også har valgt oss som leverandør av ServiceDesk tjenester til sine brukere. Denne avtalen befester også vår stilling som en ledende leverandør av komplette IT-tjenester til mellomstore selskaper i Sverige, sier Sven Tore Kaasa, Administrerende direktør i TeleComputing ASA.