TeleComputing inngår rekordavtale i Sverige

TeleComputing har inngått en omfattende avtale med et ledende svensk tjenesteselskap. Avtalen er på 5 år og innebærer at TeleComputing får ansvar for drift av selskapets sentrale og lokala IT-infrastruktur samt leveranse av tilhørende konsulenttjenester. Den totale ordreverdien beregnes til ca. MSEK 56 i avtaleperioden og representerer TeleComputings største kontrakt i Sverige noensinne.

- Vi er meget stolte over at dette selskapet har valgt oss som sin samarbeidspartner for hele sin IT-driftsleveranse. Dette er den største kontrakten TeleComputing har inngått så langt i Sverige og befester TeleComputings posisjon som en ledende leverandør av sentrale IT-driftstjenester i Norden, sier Sven Tore Kaasa, Administrerende direktør i TeleComputing ASA.