Gorbatsjov, Douglas og Trump til Sverige- The London Speaker Bureau ekspanderer med nytt svensk kontor

Report this content

Nå åpner et av verdens største byråer for formidling av foredragsholdere i Stockholm: The London Speaker Bureau Scandinavia. Gjennom et globalt nettverk kan internasjonale ikoner og forbilder som for eksempel Donald Trump og Michael Douglas, bestilles som foredragsholdere til møter, konferanser og event i Sverige.

Hvorfor ikke få svar på spørsmål om Russlands framtid av selveste Gorbatsjov, få et råd av entreprenøren og eventyreren Sir Richard Branson, eller få høre av gründerne selv hvordan verdens største sosiale nettverk ble til? The London Speaker Bureau formidler dagens ledende og mest inspirerende talere fra hele verden, innen forretning, politikk, miljø, vitenskap og motivasjon, både til offentlig og privat sektor. Representantene til den svenske satsningen er Alex Krause og Adriano Baggio. – Vi er veldig stolte over å kunne presentere ettertraktede navn som for eksempel Peter Draper, markedsføringsguruen bak det engelske fotballaget Manchester United og Chris Hughes, en av skaperne av suksessen Facebook, sier Alex Krause. Med kontorer i ti land har The London Speaker Bureau et internasjonalt nettverk i særklasse. Samtlige talere som representeres av foretaket er nøye utvalgte og regnes blant de mest anerkjente autoritetene innen sine felt. Til forskjell fra mange andre byråer som formidler foredragsholdere, er The London Speaker Bureau Scandinavia det eneste bindeleddet mellom taler og kunde. Mange foretak søker etter nye måter å inspirere og lede sine ansatte på. Ikke minst merkes dette på etterspørselen etter talere med unik erfaring, som kan motivere eller på annen måte bidra til ettertanke. Senere i år vil The London Speaker Bureau Scandinavia være representert under Eventdagarna i Göteborg. Da kommer før nevnte Peter Draper og David Magliano, mannen som sørget for at London blir OL-by, til å dele sine erfaringer. – Tiden er definitivt moden for det og det kjennes både viktig og naturlig å være på plass med et kontor i Sverige. Vi tilbyr en kilde til inspirasjon og kreativitet fra alle verdenshjørner. Dessuten er det en fordel at våre talere er tilgjengelige dirkete gjennom oss, sier Adriano Baggio. The London Speaker Bureau ble opprettet i 1995 av Tom Kenton-Slaney og Brendan O’Connor. I dag har The London Speaker Bureau kontorer i London, Dublin, Paris, Frankfurt, Kapstaden, Delhi, Hong Kong, Kuala Lumpur, Rio de Janeiro og nå til og med i Stockholm. For ytterligere informasjon vennligst kontakt: The London Speaker Bureau Scandinavia Alex Krause Mobil: +46 (0)76 31 72 354 alex@londonspeakerbureau.se The London Speaker Bureau Scandinavia Adriano Baggio Mobil: +46 (0)73 533 6304 adriano@londonspeakerbureau.se Micael Bindefeld AB Elina Gregor, pressekontakt Mobil: +46 (0)70 760 4500 elina@bindefeldab.se Pressebilder med høy oppløsning finnes på: http://press.bindefeldab.se/ Brukernavn: tlsb Passord: press The London Speaker Bureau Scandinavia Tel: +46 8–457 57 53. www.londonspeakerbureau.se Postadresse: Box 19193, 104 32 Stockholm. Besøksadresse: Hagagatan 25 B, Stockholm