Trådløst Internett uten ekstrakostnad

Report this content

Radisson SAS først ute: Trådløst Internett uten ekstrakostnad (Oslo 16. august 2005) Radisson SAS Hotels & Resorts blir nå den første internasjonale hotellkjeden som tilbyr trådløs bredbåndstilgang uten tilleggsbetaling. Tilbudet gjelder ved alle Radisson SAS-hotellene i Europa, Midtøsten og Afrika. Tilbudet er en del av E@syConnect service-konseptet og gir gjestene trådløs tilgang til høyhastighetsnett. Gjestene kan fritt logge seg på Internett hvor som helst på hotellet, kun ved å benytte sitt navn og romnummer. - Igjen er Radisson SAS først ute og utfordrer konkurrentene. Bredbåndstilgang inkludert i prisen er noe som ønskes av både forretnings- og fritidsreisende i dag. Gode tekniske løsninger vil i fremtiden bety like mye som en god seng og et rent bad, sier Martin Creydt, Area Vice President i Rezidor SAS. I begynnelsen av 2005 var trådløs internett-tilgang (WiFi) installert på de fleste Radisson SAS-hotellene. Ifølge Martin Creydt var dette en større investering som Rezidor SAS foretok for at gjestene skal kunne nyte godt av denne enkle og kostnadseffektive servicen. - Tilbudet gjør det enkelt for den reisende å logge seg på Internett og egen bedrifts nettverk. Dette er ressurssparende både for bedriften og den enkelte reisende, uttaler Creydt. Bredbånd vil være inkludert i prisen ved de fleste Radisson SAS-hotellene fra 1. september 2005. Ved utgangen av 2005 vil de få gjenstående hotellene også kunne tilby denne servicen. For ytterligere informasjon, og for å se en liste over hvilke hoteller dette gjelder, besøk oss på www.freebroadband.radissonsas.com. For ytterligere informasjon, ta kontakt med: Martin Creydt – Area Vice President i Rezidor SAS, Mobil +47 48 18 38 45 eller e-post Martin.Creydt@RezidorSAS.com Til redaksjonen: Radisson SAS Hotels & Resorts, som er en del av Rezidor SAS Hospitality, er en fullservice hotellkjede, som tilbyr sine gjester en moderne og førsteklasses hotellopplevelse. Radisson SAS har flere ganger mottatt utmerkelsen som Beste Hotellkjede, og er kjent for å tilby sine gjester service i "Yes I Can" ånd, samt å utøve garantien; "100% Guest Satisfaction Guarantee". Kjeden inkluderer i dag 174 hoteller i drift og under utvikling i 44 land i Europa, Midtøsten og Afrika. For mer informasjon, besøk oss på www.radissonsas.com Rezidor SAS Hospitality er en av verdens raskest voksende hotell konsern, og har per i dag 253 hoteller, med over 47,000 rom, i drift og under utvikling i 48 land. Målet er å ha 700 hoteller innen 2012, fordelt på de forskjellige varemerkene. I september 2002 annonserte Rezidor SAS et unikt samarbeid med det USA- baserte Carlson Hotels Worldwide for å utvikle utvalgte av Carlsons varemerker i Europa, Midtøsten og Afrika. Rezidor SAS driver i dag hotellkjedene Radisson SAS Hotels & Resorts, Regent International Hotels, Park Inn og Country Inns & Suites i disse områdene. Frem til Juni 2005 var Rezidor SAS Hospitality et heleid datterselskap av SAS Group, da ble det signert en langsiktig avtale om et strategisk partnerskap med Carlson Hotels Worldwide. Dette resulterte i at Carlson fikk 25% av aksjenei Rezidor SAS, mot at SAS Group fikk forhandlet frem en ny avtale og kommersielle betingelser i deres Master Franchise Agreement. Rezidor SAS Hospitality har sitt hovedsete i Brussel. For ytterligere informasjon om Rezidor SAS og tilhørende varemerker, besøk www.rezidorsas.com. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no