Ticket Forretningsreiser bytter navn til Ticket Biz

Ticket Forretningsreiser bytter navn til Ticket Biz. Samtidig blir vår grafiske profil blå i stedet for rød. Hensikten er å få et felles nordisk navn samt et tydeligere skille mellom virksomhetene privat- og forretningsreiser.

”Med et nytt grafisk design og et nytt felles navn i de nordiske landene vil vi ytterligere forsterke vår posisjon og samtidig tydeliggjøre vårt budskap. Vi satser på alltid å være en nær partner for våre kunder og sammen med kundene utvikle den mest effektive møte- og reisehåndteringen med en høy grad av service til de forretningsreisende. Vi har både eiere og ledelse her i Norden, noe som gjør at vi kan ta beslutninger raskt og nært kunden” sier Thomas Ådèn, VD i Ticket Forretningsreiser.

”Vi er opptatt av at våre kunder skal oppleve at vi tilbyr markedets beste service og at vi bryr oss litt ekstra om den forretningsreisende. Gjennom våre små og kundeunike team kan vi arbeide nær kunden, noe som skaper en bedre forståelse om kundens ønsker og en høyere kunnskap om kundens reisemål. Dessuten har vi et stort fokus på alltid å ha høy tilgjengelighet og at det skal være enkelt å komme i kontakt med oss”, sier Thomas Ådèn.

For mer informasjon kontakt:

Thomas Ådén, VD/CEO
Mobil: +46 (0)708-47 09 14
E-post: thomas.aden@ticketbiz.se

Bernt Roger Eliassen, Area Manager Norge
Mobil: +47 483 56 090
E-post: bernt.eliassen@ticketbiz.no

Ticket Biz
Ticket Biz finnes i dag representert på ni steder i Sverige gjennom egne kontorer og gjennom partnerskap med NEX Reisebyrå. Ticket Biz er også representert med egne kontorer i Norge og Finland samt i Danmark gjennom partnerskap med FCm. Ticket Biz har et globalt samarbeid med FCm Travel Solutions, ett av verdens ledende nettverk av forretningsreisebyråer, representert i ca. 80 land. Ticket Biz eies av Braganza AS og har hovedkontor i Stockholm. Ticket Biz forretningsvolum er ca. 1,5 mrd SEK pr. år og bedriften har ca. 133 ansatte. Varemerket Ticket deles med Ticket Privatreiser. Les mer på www.ticketbiz.no