Ticket Forretningsreisers globale netterverk FCm Travel Solutions mottar World Travel Awards

Ticket Forretningsreisers globale nettverk FCm Travel Solutions er kåret til Europas ledende Travel Management bedrift i World Travel Awards 2010, som anses å være den mest prestisjefylte utmerkelsen innen den globale reise- og turistindustrien.

Det er andre gang FCm Travel Solutions får denne utmerkelsen etter å ha vunnet samme kategori på World Travel Awards 2008. The Wall Street Journal beskriver World Travel Awards som reiseindustriens svar på ”Oscar”. I år deltok 185 000 personer fra reise- og turistnæringen i avstemmingen som lå til grunn for denne utmerkelsen.

”Det er en imponerende prestasjon for andre gang å bli valgt til det ledende forretningsreisebyrået i Europa, noe som gjør oss særdeles stolt over å tilhøre FCm Travel Solutions globale nettverk. Utmerkelsen bekrefter at vi i hele Europa nå er kjent for vårt høye servicenivå, regionale bransjekunnskap og nettverkets styrke”, sier Bernt Roger Eliassen, Area Manager i Norge for Ticket Forretningsreiser.

”At Ticket Forretningsreiser tidligere i år ble tildelt Grand Travel Award som beste nykommer på det Norske markedet, bekrefter ytterligere den kvalitet og service vi har tilført det Norske markedet”, sier Eliassen

Ticket Forretningsreiser har som partner i nettverket FCm Travel Solutions mulighet til å levere komplette forretningsreiseløsninger globalt. FCm Travel Solutions er en av de fem største globale Travel Management bedriftene og finnes representert i mer enn 70 land.

For mer informasjon, kontakt:

Area Manager Norway, Bernt Roger Eliassen, tlf  483 56 090
e-post:
bernt.eliassen@ticket.no

VD Thomas Ådén, tel +46 (0)708 47 09 14
e-post:
thomas.aden@ticket.se

Ticket Forretningsreiser
Ticket Forretningsreiser leverer helhetlige reise- og reiseadministrative tjenester til nordiske bedrifter og organisasjoner. Med vår kompetanse hjelper vi bedrifter å finne enkle og kostnadseffektive løsninger for møter og reiserelaterte tjenester.

Ticket Forretningsreiser finnes i dag representert med egne kontorer i Norge, Sverge og Finland, samt i Danmark gjennom partnerskap med FCm. Ticket Forretningsreiser har et globalt samarbeid med FCm Travel Solutions, ett av verdens ledende nettverk av forretningsreisebyråer representert i ca. 70 land. Ticket Forretningsreiser eies av Braganza AS og har hovedkontor i Stockholm. Ticket Forretningsreisers omsetning er på ca. 1,3 mdr NOK på årsbasis og selskapeet har ca. 150 ansatte. Varemerket Ticket deles med Ticket Privatreiser. Les mer på
www.ticketforretningsreiser.no

Om oss

Ticket Biz er et forretningsreisebyrå med helhetsløsninger for reiser og møter. Vi er representert i Norge, Sverige, Finland og Danmark, med hovedkontor i Stockholm. Ticket Biz forretningsvolum er ca. 1,7 mrd SEK pr. år og bedriften har ca. 150 ansatte. Vår hovedeier er BCD Travel som er en av verdens tre største forretningsreisebyråer og er til stede i 110 land med mer en 11 000 ansatte. Les mer på www.ticketbiz.no