TIDAL lanserer familieabonnement

Det nye tilbudet omfatter både Premium- og HiFi-abonnement

New York, N.Y. – 8. juli 2015 – Den globale musikk- og underholdningsplattformen TIDAL offentliggjør i dag et nytt familieabonnement for sine medlemmer.

Det nye tilbudet gir abonnenter 50 % rabatt på ytterligere kontoer registrert under samme bruker. Dette gjelder både for Premium-abonnementet (99 kroner per måned) og HiFi-abonnementet (199 kroner per måned). Hovedbrukeren kan legge inn opptil fire ekstra kontoer på sin egen konto, noe som gjør det enklere for familier å nyte TIDAL hjemme og på mobilen.

Hver nye konto administreres av familiens hovedbruker, som enkelt kan legge til eller fjerne tilleggskontoer. Samtidig kan hver enkelt kontoeier styre sin egen login, lage egne spillelister og styre innstillinger og innhold - slik som alle andre brukere.

Familietilbudet er tilgjengelig for alle som legger til mellom én og fire kontoer til sitt eget abonnement. Betaling for disse tilleggskontoene gjøres av hovedbrukeren. Hver kontobruker kan nyte ubegrenset onlinestreaming og registrere opptil tre enheter for offlinebruk.

TIDAL tilbyr familieabonnementet for å gi eksisterende brukere et tilbud som gjør det enklere og billigere for hele familien å bruke TIDAL. Familieabonnementet er tilgjengelig i alle land, og mer informasjon om hvordan du registrerer ekstra kontoer finner du på www.tidal.com.

OM TIDAL

TIDAL er en innovativ musikk- og underholdningsplattform der du kan oppleve og oppdage musikk fra artister fra hele verden og få tilgang til eksklusivt innhold og anbefalinger. TIDAL er tilgjengelig i 44 land, med en katalog på over 30 millioner låter og mer enn 75 000 videoer. Tjenesten tilbyr lyd i CD-kvalitet, høykvalitetsvideoer, kuratert innhold laget av musikkeksperter og unike live-opplevelser til sine medlemmer.

Følg TIDAL på http://facebook.com/tidal og http://twitter.com/tidalhifi

For mer informasjon, TIDAL-skjermbilder eller testkonto for anmelderformål, kontakt Kristin Eldnes, Kommunikasjonssjef: kristin.eldnes@tidal.com, +47 90807389.