I Thailand kan du bruke passet som et VIP-kort i lokale butikker

Det thailandske turistbyrået (TAT) har ved utgangen av året en spesiell kampanje som gir deg ekstra rabatt på eksisterende kampanjer ved varemagasiner og butikker i Bangkok. Kampanjen er i gang og varer til 15. januar 2019. Formålet er å øke omsetningen fra turister som reiser til og fra Thailand.

Med denne kampanjen fremmer TAT også salget av produkter som ofte er populære hos turistene, for eksempel håndlagede thailandske tekstiler, kosmetikk, husholdningsapparater og de beste thailandske varemerkene. De vil også organisere popup-arrangementer ved kjøpesentrene og varemagasiner som er populære blant turistene.

- Denne kampanjen er den første i en rekke spesielle «gaver ved årets» slutt for internasjonale besøkende som stimulerer omsetningen for den lokale handelsstanden ved å øke shoppingaktivitetene, forklarer Eurblarp Sriphiromya, direktør for Thailands turistmyndigheter (TAT) i Norden og Baltikum.

Kampanjen støttes også av Departementet for innenrikshandel, Næringsdepartementet, Thai Retailers Association, Narai Intertrade Co., Ltd. og Jewel Fest Club.

Hvordan bruke passet som VIP-kort

Det er bare å vise frem passet ditt når du kjøper varer eller tjenester av leverandører som deltar i kampanjen, så vil du få nyte godt av bonusen med en gang.

Det vil være mer informasjon tilgjengelig om passrabatt-ordningen («på engelsk: Passport Privileges») på flyplassene. Det vil også opprettes stasjoner for tilbakebetaling av merverdiavgift (VAT) i sentrum under kampanjen.

Du kan lese mer om kampanjen og våre samarbeidspartnere her: https://passportprivileges.tourismthailand.org/

Tlf.: 46 (0)739 82 34 00

Om det thailandske turistbyrået

Tourism Authority of Thailand (TAT) ble grunnlagt i 1960 og var den første organisasjonen i Thailand med spesielt ansvar for å fremme turismen i landet. Det thailandske turistbyrået i Stockholm ble etablert i 2002, og har ansvar for de nordiske og baltiske landene. Det thailandske turistbyrået tilbyr reiseinformasjon til offentligheten, reisebyråer og media og arbeider også for å stimulere innbyggerne i de nordiske og baltiske landene til å reise til Thailand. Les mer på www.tourismthailand.org/no.

Quick facts

Tweet dette