SPESIALDESIGNEDE TURSOKKER FOR DAMER FRA ULVANG

Report this content

(Oslo, juni 06) Vi vet at det å gå på tur i naturen er bra både for kropp og sjel. Kanskje blir det lettere å komme seg ut med sokker som er spesialdesignet for damers anatomi? Ulvangsokkene Dal, Marka og Vidde er alle laget for turbruk i vår- og sommerhalvåret. Damemodellene har smalere hel- og tåparti og mer stretch tilpasset damers lavere leggmuskel.

DAL er den letteste av disse tre kvalitetene og passer til korte eller lange dagsturer i varmere vær. Dal inneholder Coolmax® og polypropylen som øker svettetransporten og holder føttene tørre. MARKA er en halvfrottert sokk som også inneholder Coolmax, men har en større andel ull. Frottepolstringen gir god støtdemping og god komfort for korte eller lange dagsturer. VIDDE er en helfrottert strømpe som passer til lengre turer over flere dager. Denne strømpen inneholder Blisterguard, som er strikket inn i hel- og tåparti for å forebygge gnagsår. Avbildet: Ulvang Dal, damemodell Lett tursokk til dagsturer i varmere vær. Inneholder Coolmax® og Polypropylen. Fåes i fargen rød/grå, i str. 34-36, 37-39, 40-42. Veil. utspris. kr. 129,- Kundeinfo: SWIX SPORT AS Tlf. 02626 www.ulvang.no