Ulvangluer som holder deg varm på det kaldeste!

Report this content

(Oslo, desember 06) Uansett om kulda kommer eller ei, er sesongens varme luer fra Ulvang et sporty tilskudd til motebildet. Luene tåler ned mot 20 kalde, men passer også bra mens vi venter på at vinteren skal komme..

Mye av kroppsvarmen forsvinner gjennom hodet. Derfor er lue et av de viktigste plaggene når man skal holde seg varm. Ulvang er kjent for å lage gode klær for vinteraktivitetene. I år er det også satset strategisk på design og mote, noe som synes på de nye Ulvangluene. Den gode klassikeren Bugøynes leveres i år i en vindtett modell. Sigerfjord, Barentsburg og Longyearbyen har alle varm og god fuskepels.

Ulvangkolleksjonen har også egne barneluer. Se hele Ulvangkolleksjonen på www.ulvang.no

Avbildet:
Sigerfjord lue
Grovstrikket ull-lue i Ulvang-ull m/varm og behagelig fuskepels inn mot huden. Leveres i fargene vanilje, sort og gråmelert i str. 56 og 58. Veil. utsalgspris kr. 399,-

Longyearbyen vindtett lue
Vinterlue med varm og behagelig fuskepels inn mot huden. Ytterst har luen 100% tovet Ulvang-ull. Leveres i fargene sort og gråmelert, i str. 56, 58 og 60. Veil. utsalgspris kr. 449,-

Kundeinfo: SWIX SPORT AS, Tlf. 02626

For mer informasjon:
Produktinformasjon: Grethe Tveitnes, Swix Sport AS, Tlf. 61 22 21 00. Mail: g.tveitnes@swixsport.no
Produktprøver: Lena Nydal Vidnes, Swix Sport AS, Tlf. 61 22 21 00. Mail: l.nydal.vidnes@swixsport.no
Generell pressekontakt: Trude Holthe Møll, Communicator AS, Tlf. 22 69 87 01 Mail: thm@communicator.no