Bli sukkerfri! Ny bok fra Vega Forlag

Sukker, selve definisjonen på tomme kalorier, er for mange av oss den største trusselen mot helse, vekt og livskvalitet.

I denne boken presenterer ernæringsfysiolog Fredrik Paulún 50 snarveier til hvordan du kan redusere sukkerinntaket ditt og bli kvitt sukkeravhengigheten. Gjennom riktig mat, mosjon og livsstil er det enkelt å forandre livet i riktig retning. Visste du for eksempel at et krydder som kanel minsker søtsuget? Eller at visse typer fett er bra for blodsukkeret og at søvn kan bedre blodsukkerbalansen? Alle tipsene er basert på vitenskapelige fakta fra ny forskning.

ISBN: 978-82-8211-434-9 | Pris kr. 299,- | Innbundet | 160 sider

Oversatt av Nye Tillen v/Jannicke Storm Glomsrød

Fredrik Paulún er svensk ernæringsfysiolog, kostholdsekspert og forfatter. Bøkene hans om mat og helse har solgt over 1,3 mill. og er oversatt til blant annet dansk, tysk og engelsk. Han skriver jevnlig for helsemagasiner, deltar i TV- og radioprogrammer og er en ettertraktet foredragsholder.