Ny bok fra Vega Forlag: Barndom 2000-tallet

Denne boken tar deg tilbake til millenniets første tiår og er et visuelt og mentalt dykk i barndommen mellom 2000 og 2010. Den er full av bilder og minner rundt temaer som mat og mote, leker, idoler, musikk og medier.

Har du noen gang tømt et kontantkort på polyfoniske ringetoner? Eller fått såre tomler av å stemme fram ditt Idol? LOL-et du deg gjennom filmen Lovlig Blond og chattet om det på MSN? Drømte du om Buffalos eller WOW-genser? Hadde du Harry Potter-lego og elsket Bratz? Da er du ganske sikkert et barn av 2000-tallet.

Dette er boken for deg som vokste opp på 2000-tallet. Tiåret da livet flyttet seg over på digitale plattformer, og mobiltelefonen ble menneskets beste venn. Så finn frem de gamle saggebuksene, sett på noe indierock og ta deg en tur tilbake til barndommen. KOZ og KLEMZ!

Barndom 2000 er en av ni rikt illustrerte bøker i en serie om oppvekst fra 1900-tallet og frem til 2010. Barndomsserien har solgt opp mot 600 000!

KRISTIN (F. 1991): – Jeg husker godt da tanten min skulle slå på dataen på nyttårsaften etter klokken tolv. Hun hadde fått det for seg at den kom til å eksplodere og alle måtte stå langt unna da hun prøvde å skru den på.

ISBN  978-82-821-433-2 | Pris kr. 299,- | Innbundet | 144 sider

For mer informasjon, ta kontakt med markeds- og informasjonssjef Elen Zickfeldt